Contact met Shell Pensioen
Heb je niet gevonden wat je zocht? Of kun je wel wat extra hulp gebruiken om inzicht te krijgen in je pensioen? Dan kun je ons altijd om hulp vragen. Hieronder vind je waar je terecht kunt met vragen. Wij helpen je graag verder!
Veelgestelde vragen en antwoorden
Kijk bij veelgestelde vragen en antwoorden of jouw vraag erbij staat. Staat die er niet bij? Dan helpen we je graag op een andere manier.
Informatie over jouw huidige pensioen
Wil je weten hoe je pensioen ervoor staat en bijvoorbeeld zien wat je tot nu toe al hebt opgebouwd? Log in op ons beveiligde portaal mijn-Shellpensioen.nl en ga naar jouw persoonlijke pagina.
Stel je vraag via ons contactformulier
Stuur ons een bericht via het contactformulier. Wij nemen dan binnen 10 werkdagen contact met je op, telefonisch of per mail.
Bel ons Klant Contact Centre voor vragen over je huidige pensioenregeling
Onze medewerkers helpen je graag met vragen over je pensioenregeling. Of je nu wilt weten hoe je pensioen is opgebouwd, welke keuzes je hebt of hulp nodig hebt met tools zoals mijn-Flexplanner op mijn-Shellpensioen.nl. Je kunt ons op werkdagen van 8.30 uur tot 17.00 uur bereiken via +31 (0)88 462 34 56.
Liever beeldbellen?
Heb je specifieke vragen over je pensioen die lastig via telefoon of e-mail te beantwoorden zijn? Maak dan een afspraak voor een beeldbelgesprek op een tijdstip dat jou goed uitkomt. Dit kan gewoon vanaf je laptop, computer, tablet of smartphone, waar je ook bent.
Heb je vragen over de overgang naar het nieuwe pensioen?
Met het Shell Pensioen CARE-programma begeleiden we jou stap voor stap naar jouw nieuwe pensioen. Wat er voor jou precies verandert, is nu nog niet bekend. Via CARE Shell Pensioen houden we je op de hoogte over de nieuwe regeling en wat je wanneer kunt verwachten.
Denk je erover om met pensioen te gaan?
We kunnen ons voorstellen dat je vragen hebt. Zeker nu je pensioenregeling verandert. Wil je bijvoorbeeld meer weten over welke keuzes je hebt: langer doorwerken, gedeeltelijk met pensioen gaan of eerder stoppen? Shell Pensioen werkt samen met
Prikkl en biedt je een persoonlijk gesprek met een adviseur aan. Zo krijg je inzicht in jouw mogelijkheden en bespreek je wat het beste bij jou past. Deze service wordt volledig vergoed door Shell Pensioen, zodat jij de beste keuze kunt maken voor later. Ga naar Prikkl en kijk of je nu al in aanmerking komt voor een persoonlijk gesprek.
Ben je niet tevreden of heb je een klacht?
We doen ons best om je zo goed mogelijk te helpen en de beste service te bieden. Maar het kan gebeuren dat je toch niet tevreden bent. Laat het ons dan weten. Deel je klacht met ons, dan zoeken we samen naar een oplossing.
Stuur je liever een brief met een vraag over je pensioen?
Het adres is:
Shell Pensioen
Postbus 35
7300 AA Apeldoorn